Chyba!

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
No ako toto už presahuje slovo BETA.

Každý vie že FoE je iba BETA. Ale BUGOV tu je ako Cigáňov na Ludníku 9 ! :D

NO idem si dať Soľ lebo potrebujem Strhne mi to Veci ale nič sa nerobí.

Fotka ! :
Tgxh1.jpg

A nič dám F5 ( refresh ) iba mi to vráti veci.

Študujem informatiku 2.ročník a vidím tu samé Bugy a to nie len ja.

Robte s tím niečo inač do Full Verzie vám tu nikto nezostane.
 

DeletedUser

Hosť
Dík za nahlášení, nejsi jediný s těmito problémy.
 

DeletedUser98

Hosť
mám rovnaké problémy...čo je ale zásadnejšie...odpočíta mi zásoby ktoré sa už nevrátia :(...jo skúšal som to niekoľkokrát kým som si to všimol...odhadujem že som tak stratil okolo 20 tisíc zlata a nástrojov :( . no dúfam že dáte friško novú versiooon bo asi som dovyrábal...som rád že nie som jediný s tými problémami
 

DeletedUser3

Hosť
Uz pracujeme na oprave. Za neprijemnosti sa ospravedlnujem.
 

DeletedUser98

Hosť
hehe to nepochybujem že pracujete :D toto sa čo to hrám ešte nestalo a robí to aj na anglickom servri takže tipujem že to majú všetci :D . snád už to zajtra pofachčí :)
 

DeletedUser98

Hosť
všimol som si že na ofi eng servri je o kúsok novšia verzion a tam to už nerobí problém. no a teraz už je tá verzion aj u nás a ide to ako má :) takže fajn a dík autorom za rýchlu nápravu
 

DeletedUser

Hosť
Študujem informatiku 2.ročník a vidím tu samé Bugy a to nie len ja.

Robte s tím niečo inač do Full Verzie vám tu nikto nezostane.

Je to síce pekné že študuješ informatiku, no musíš uznať že tá hra nie je tvorenie web stránky.

Hra má možno niekoľko stoviek tisíc riadkov a teraz musíš zistiť kde to nefunguje, ako to opraviť atď.
 

DeletedUser

Hosť
:O nájdem. Aj keď to je nuda ale dá sa to nájsť.
Je to BETA takže majú veľa času na opravu. :rolleyes:
 

DeletedUser2054

Hosť
tak pridám aj ja jeden bug po update, ked motivujem, tak si to nepamatá "pozíciu na lište" ale vždy ma to hodí na prvú päťku v cechu